Ajuda’ns a millorar
Des de l’equip de XarSMART et volem donar les gràcies per la teva assistència a la VI edició de l’AMP de XarSMART. Esperem que gaudissis de la jornada i que et fos de gran utilitat. Per a nosaltres és molt important saber la teva opinió per continuar millorant.
T’agrairem molt que dediquis un minut a respondre aquest breu formulari:
Moltes gràcies!